Sorsz.
Kérdés
Válasz
1
Ebben a szektorban tevékenykedik a vállalatom
2
A vállalat jelenleg tanúsítva van ISO 9001 szabvány szerint
3
Tanúsítva volt-e a vállalat korábban ISO 9001 szabvány szerint? Fenntartották-e a tanúsítást?
4
Megfogalmazták-e a vállalat küldetését, vízióját és a követendő értékeket?
5
Készít-e a vállalat írott stratégiát?
6
A stratégia készítése kapcsán értékelte-e a vállalat átfogóan a környezetét (pl. politikai, gazdasági, társadalmi…) – pl. SWOT elemzés keretében vagy egyéb módon?
7
A stratégia készítése kapcsán értékeli-e a vállalat a működését illető kockázatokat és a kiaknázható lehetőségeket – pl. SWOT elemzés keretében vagy egyéb módon?
8
Nyilvántartja-e a vállalat a rá vonatkozó jogszabályokat és frissíti-e ezek listáját?
9
Nyilvántartja-e a vállalat az (aktív és passzív) ügyfeleit?
10
Számba veszi-e a vállalat és elemzi-e a versenytársait?
11
Rendelkezik-e a vállalat a tevékenységének a leírásával vagy egyéb módon történő ábrázolásával (pl. folyamatábrák)?
12
Használ-e a vállalat üzleti tevékenysége támogatásához informatikai rendszert
13
Meghatározta-e a vállalat a szervezeti szerepeket, felelősségeket és hatásköröket? (pl. SzMSz, felelősségi mátrix formájában vagy egyéb módon)
14
Rendelkezik-e a vállalat dokumentált kockázatértékelési módszerekkel?
15
Rendelkezik-e a vállalat számszerűsített rövid vagy középtávú célkitűzésekkel?
16
Rendelkezik-e a vállalat leírással az infrastruktúrájáról (épületek, gépek, gépjárművek, stb…)
17
Alkalmaz-e a vállalat mérőeszközöket?
18
Rendelkezik-e a vállalat a mérőeszközök nyilvántartásával?
19
Dokumentáltak-e a vállalaton belül a munkavégzéshez szükséges ismeretek, szakértelem?
20
Készít-e a vállalat (pl. éves) oktatási tervet, hogy ezzel is biztosítsa munkatársai képzését?
21
Tartalmazzák-e a szervezet dokumentumai az alábbiakat?: cím, dátum, szerző, hivatkozási / iktatási szám
22
Tartalmazzák-e a szervezet dokumentumai az alkalmasság és megfelelőség átvizsgálását és jóváhagyását? (pl. döntéshozók láttamozása, jóváhagyása)
23
Alkalmaz-e a szervezet a dokumentumaiban verziókezelést?
24
Alkalmaz-e a szervezet zárható irattároló szekrényeket vagy zárható iratszobát?
25
Alkalmaz-e a szervezet az elektronikus dokumentációk / adatok (pl. informatikai rendszerben) vonatkozásában jogosultsági rendszert?
26
Alkalmaz-e szervezet mentést az elektronikus adatok vonatkozásában?
27
Rendelkezik-e a szervezet selejtezési szabályzatokkal?
28
Rendelkezik-e szervezet termékei, szolgáltatásai összességével kapcsolatban leírással, listával?
29
Foglalkozik-e a szervezet termék vagy szolgáltatás fejlesztésével?
30
Dokumentált-e a szervezeten belül a termék / szolgáltatás fejlesztésének folyamata?
31
Van-e a szervezeten belül beszerzési tevékenység? (Beleértve az alvállalkozói tevékenység beszerzését is)
32
Dokumentált-e a szervezeten belül a beszerzés folyamata?
33
Rendelkezik-e a szervezet az alvállalkozóinak / beszállítóinak dokumentált listájával?
34
Értékeli-e a szervezet alvállalkozóit, beszállítóit dokumentált módon?
35
Írásban szabályozott módon történik-e a szervezetben a termék előállítása / szolgáltatás nyújtása?
36
Kezelik-e, elemzik / felhasználják-e a szervezeten belül a nem megfelelő termékkel / szolgáltatással kapcsolatos visszajelzéseket, információkat?
37
Megkérdezi-e a vállalat a vevőit elégedettségükről dokumentált módon?
38
Elemzi-e a vevői elégedettségi adatokat?
39
Folytat-e a szervezet rendszeresen (pl. évente) belső auditot, hogy megvizsgálja, a szervezet a lefektetett szabályoknak, előírásoknak, folyamatleírásoknak megfelelően működik-e?
40
Készülnek-e rendszeres, a vállalat működése átvizsgálásának eredményét tartalmazó jelentések a felsővezetés számára?